יום שלישי, 14 בינואר 2014

מה למדתי על איפור ב-2013

אחד הדברים שאף פעם לא חששתי מהם הוא להודות בבורותי. מכיוון שבורות אינה מעידה על רמת אינטליגנציה, ועם השנים פיתחתי בטחון ביכולות האינטלקטואליות שלי, אין לי בעיה לשאול שאלות שיוציאו אותי מטומטמת. אם לא שואלים - איך לומדים? יש לי ידע כללי רחב בהרבה תחומים, אבל בגאוגרפיה של ארץ ישראל, למשל, חסר לי ידע בכמויות מביכות. אין לי מושג לגבי מיקומם של ישובים שנמצאים 5 דק' ממני. 

לכן, החלטתי שסיכום שנת 2013 שלי יתרכז בדברים החדשים שלמדתי על איפור השנה. אחד הפוסטים הראשונים שלי היה 'הטיפים שלי לאיפור', אך לאחר שהכרתי את ה' ונחשפתי לעוד הרבה בלוגריות וולוגריות ברשת, הבנתי עד כמה עמוק הפער, ועד כמה מביכה היומרה (שלי, להבין משהו בתחום הזה). אז אלה 10 הדברים הראשיים שלמדתי השנה בתחום שאני כל-כך אוהבת:


painting,paint,drawing,drawn,art,catherine simpson,forever young,children,childhood,make up,makeup,lipstick,



1. להשתמש במברשות: כבר הרבה שנים שיש לי מברשת סומק ותו לא. עם הזמן השתדרגתי גם למברשת לפודרה. השנה, נחשפתי לראשונה לשימוש במברשות בהנחת מייק-אפ וקונסילר, אימצתי גם את מברשת האייליינר של עופרה ומכיוון שהתחלתי גם לשים צלליות (ראו סעיף 7), רכשתי גם סט מברשות למטרה הזו. מכיוון שרוב ההמלצות שנתקלתי בהן למברשות במחיר שפוי היו על Real Techniqe אלה המברשות שרכשתי. 

התמונה היא תמונת אילוסטרציה, יש לי רק כמעט כל מברשת שיש כאן,
לא את כולן.



2. מה עושים עם ברונזר: כבר ציינתי את זה בעבר שלא היה לי מושג למה משתמשים בברונזר אם את לא ג'ניפר לופז או משתתפת בג'רזי שור. מבחינתי הדבר הזה היה יכול להוביל רק לתקלות. לאחרונה הבנתי שמדובר במוצר שלבהירות כמוני עוזר בהצללות, ולא חייבים מבריק, אפשר גם רק מט. עדיין לא השתלטתי על התחום הזה, ואני ממתינה למברשת נוספת של Real Techniqe שתגיע בדואר ואני מקווה שתעזור לי ליצור הנחות חומר שלא נראות כמו כתם לכלוך.

זה הברונזר שעליו אני עושה את הסטאז'.
הזמנתי אותו מלוק פנטסטיק
 



3. איך לעשות 'כנף' עם אייליינר: הרבה זמן חשבתי שהאשם הוא רק בי, שאין לי יד יציבה, שאין לי ניסיון. השנה הבנתי שצריך גם את המוצרים הנכונים, ואלה עד כה לא היו ברשותי. נפטרתי מהמשחה הגסה של מייבלין והתחדשתי באייליינר ג'ל של עופרה ובאייליינר הנוזלי של סופט טאצ' - שניהם פשוט מעולים! היכולות שלי עלו פלאים, ויחד עם סרטון נפלא ואיטי, שמצאתי באופן אקראי ביוטיוב, אני הולכת ומתמקצעת בתחום. בינתיים ליומיום אני מעדיפה רק להדגיש את קו הריסים, אבל בקרוב אלמד גם איך 'להרים' אותו בעדינות מבלי לצאת 'חתולה'. 

    
                                                                                         סרטון ההדרכה שעזר לי
   

4. יש עוד אתרים לקניית איפור מלבד סטרוברי: כמעט עד סוף השנה הזו הייתי מכורה לאתר אחד בלבד - תותים. לא עוד! בעזרתה של ה' ובהמלצות שקראתי אצל בלוגריות אחרות גיליתי עולם שלם ונפלא של אתרים ששולחים לארץ. נכון לעכשיו אני בצום קניות שוב, אחרי שהתפרעתי בת"א בדצמבר, אבל לא ירחק היום ואחזור לסורי. יש כבר כמה וכמה פרודוקטים שמחכים לי ב-wish list ב- ACW ובביוטי ג'וינט. אני כל פעם ממלאת עגלה, נכנסת לחשבון הבנק, מזכירה לעצמי למה אסור, וסוגרת את הלשונית בתחושת כוח משכרת. 

All Cosmetics Wholesale 


5. תמיד לחפש המלצות לאתר או למוצר חדש ברשת לפני שקונים! ולחפש קופונים ברשת: לקח שנלמד בצורה כואבת כבר כמה פעמים, למשל, לגבי הסמקים של e.l.f; והתברר כמוצלח מאוד לגבי הג'ל אייליינר של עופרה או השפתונים של מילאני.

6. אפשר לטשטש אייליינר כצללית: נראה לכן בטח טריוויאלי, לא? האמת שהדבר לא עלה על דעתי עד שראיתי את זה בסרטונים של אשלי ווקסמן-בקשי. תמיד חשבתי שעושים עיניים מעושנות רק עם צלליות. לאחרונה ניסיתי את זה על עצמי, סתם כתרגול בבית, ויש עוד לאן להשתפר, ברור, אבל יצא מאוד מוצלח לפעם ראשונה. אהבתי.

7. צלליות: לקראת סוף השנה הזו נכנסתי לתחום באיפור שעד כה נמנעתי ממנו - צלליות. אני לא ברמה של טשטושים, ערבוב גוונים, צבע אחד בקפל וצבע אחר בזווית העין, ואני לא יודעת אם גם אי-פעם אגיע לזה, אבל בהחלט התאהבתי בפלטה הזו שלמטה. טובלים מברשת במים, טובלים בצללית, ומורחים. אני במיוחד אוהבת את 4 הצלליות הראשונות משמאל בשורה העליונה, כי הן עדינות יחסית וניטרליות, אך עדיין מבריקות ומטאליות. מכאן הסקתי שאני אוהבת יותר צלליות קרמיות, פיינט פוטים למיניהם, אבל בעיקר אני אוהבת אייליינר. רכשתי גם צלליות יוקרתיות יותר, של מאק ושל אסתי לאודר, אבל בסופו של דבר חזרתי לפלטה הזו. 

הצלליות המטאליות הרטובות של e.l.f
אפשר להשיג אותן ב-iHerb בקישור הזה, רק 10$

8. היילייטר: הרבה זמן תהיתי לגבי המוצר הזה, ואז, בחנות האאוטלט של אסתי לאודר, מאק וקליניק ברמת החייל נתקלתי בהיילייטר מהמם של אסתי לאודר. מאז אני מכורה...


9. מוצרים חדשים שנכנסו אצלי לשימוש קבוע: מראה לאיפור עיניים, ג'ל אייליינר של עופרה, מייק-אפ Double Wear של אסתי לאודר, אייליינר של סופט טאצ', מסקרה של Life, צלליות של e.l.f.

 

10. להתאפק: טוב, יותר נכון אני עדיין לומדת. במשך שנות הלימודים שלי חייתי יחסית בצנע, וכשהחלתי להרוויח שוב משכורת נאה ועברתי לדירה משלי, קצת נפרצו הסכרים. אני מאוד משתדלת לשלוט בהוצאות שלי, ואפילו כבר מסוגלת להיכנס לחשבון הבנק שלי בעצמי ולא חייבת את אחות 2 על תקן בנקאית, אבל תמיד אני צריכה להזכיר לעצמי ששום דבר הוא לא ברמת הצורך - הכל עניין של "רוצה". לכן, אפשר גם לדחות ולהימנע ולחכות שהעובר-ושב יתמלא שוב. פחות כיף, אבל אין ברירה, יש שכר דירה לשלם...

ומה אתן למדתן השנה? שתפו אותי!
נתראה בפוסט הבא, ניצן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה