יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

שלל איפור - MAKEUP HAUL

או - איך להיכנס למינוס בבנק... כן, גם אני הצטרפתי לטרנד האינטרנטי הלוהט הזה שנקרא "גרירת איפור" בתרגום ישיר ולא מוצלח. אשלי ווקסמן בקשי הציע באחד הסרטונים שלה לתרגם את HAUL ל"שלל", כי בינינו, זה כמו לנסות להמיר את הביטוי "חבל על הזמן" לאנגלית - יש דברים שפשוט get lost in trenslation. הפרחים בתצלומים, דרך אגב, הם אלה שבגללם השכנה שלי דרסה אותי.


תמונה קבוצתית



החלטתי שהגיע הזמן לפוסט הזה ודי להתחמק. אני לא אערוך את התמונות בדיוק כמו שרציתי, אבל זה בגלל שבאמת יש הרבה מהן. אני דווקא חושבת שזה לטובה שלקחתי את הזמן בין הרכישות לפרסום, כי אז יצא לי להתנסות יותר במוצרים ואני יכולה לחוות דעה יותר כנה עליהם. 

נתחיל מהמברשות. את המברשות של  Real Techniques גיליתי רק בשבועות האחרונים דרך בלוגים וערוצי יוטיוב של טובות ממני, ובעזרת ה' אני לומדת להשתמש בהם. עדיין יש דברים שנוח לי יותר לעשות עם האצבעות, כמו מריחת מייק-אפ, אבל בהחלט גיליתי את יתרונות טשטוש הצלליות בעזרת מברשת, וגם החלפתי את הקבוקי שלי של BOURJOIS. עם כל הכבוד לוותק של החברה הזו (מ-1863, what ever!), הקבוקי של e.l.f לוקחת אותה בסיבוב! המברשת של e.l.f רכה הרבה יותר, צפופה יותר, לא מעיפה חומר ולא מכסחת לי את הפודרות עד שלא נישאר דבר. פשוט כיף, וגם זול להחריד. עם המברשת השנייה שלהם שקניתי, שהיא עבור הנחת מייק-אפ וקונסילר באופן יותר נקודתי, עדיין לא השתמשתי אבל היא גם מאוד נעימה, אם כי בה יותר מפריע שהשערות סינטטיות מאשר בקבוקי.


מימין לשמאל: Real Techniques duo-fiber collection, לידן סדרה נוספת של החברה בשם travel essentials
שהגיעה עם תיק שחור לנסיעות, ליד המברשת הסגולה של RT מברשת של e.l.f ולידה הקבוקי של אותה חברה.
למעלה - מברשת מס' 13 לאייליינר של שאנל.

את המברשות של e.l.f תוכלו למצוא באתר ביוטי ג'וינט וגם בעוד אתרים אחרים, את Real Techniques רכשתי ב-iHerb וב-HQhair, ולאחרונה קניתי גם סט נוסף בבלאק פריידי בהנחה של 40% באתר BlueScandal. את המברשת הקטנטנה של שאנל קניתי בסטרוברי. נראה לי אני מסודרת לזמן הקרוב מהבחינה הזו. 


מימין לשמאל: Baked Eyeshadow Palette של e.l.f ולידה Color Stay Priceless Metals של רבלון.
כבר הרבה זמן שלא קניתי פלטות צלליות או הבעתי בהן התעניינות. עכשיו אני מתחילה לפצות על זה, אבל בזול. קניתי את שתי הפלטות בביוטי ג'וינט מתוך הימור ורצון להתנסות. התברר אחרי עיון באינטרנט שהצלליות של e.l.f נועדו לשימוש ברטוב, כלומר צריך להרטיב את המברשת, לטבול בצלליות ואז לשים על העפעף. כך נוצר להן אפקט מטאלי שהוא לא לכל אחת. בהתחלה גם חששתי שלא בשבילי, אבל אני די נהנית מהן. עם זאת, כאשר ניסיתי לעשות קו בברונזה מטאלית על-גבי צללית מטאלית אחרת, לא ממש ראו את הקו. אולי כדאי לנסות את זה עם רקע מאט... בכל אופן, כיף לי לשחק איתן בצבעי מים ואני דואגת לשמור תמיד כמה פקקים של בקבוקי מים בשביל לטבול בהם את המברשת.
מבחינת עמידות - גם ללא פריימר הן החזיקו כל היום על העפעף עד הערב.


לגבי הפלטה הזו אני לא כל-כך בטוחה... הרבה חומר עף כשמשתמשים בהן, ובינתיים הפייבוריטית שלי היא הזהב, אותה אני אוהבת לשים בזווית העין. מהתמונה באתר לא היה לי ברור שאלה בדיוק הגוונים, חשבתי שהם חמים יותר, אבל עם מחיר כזה (7$) הטעות פחות כואבת.










נעבור לאחת הקטגוריות החביבות עלי - שפתונים ולקים! בצד של השפתונים - MILANI Color Statement Lipstick והלקים הם של JA-DE. על השפונים של מילאני קראתי בבלוג Fashion Tails הקסום ושוכנעתי לנסות. המחיר, שוב מביוטי ג'וינט, זול מאוד ומפתה (5.69$), הכיסוי והעמידות מדהימים, המרקם יבש אבל לא מייבש, והבעיה היחידה - הריח! פשוט מבחיל, לטעמי. ביוטיוב ראיתי נשים שהגדירו אותו כריח של מסטיק, אבל זה כנראה מסטיק שנמכר בארה"ב בלבד, כי לי הוא לא הזכיר שום דבר קרוב לאוכל. עם זאת, אחרי המריחה הריח מתפוגג, ולכן אני חוזרת אליהם. בתמונה הזו אתם לא ממש רואים את ההבדלים בין הגוונים, אבל הם שונים מאוד זה מזה.




להלן הסווטשים:


מימין לשמאל: הצבע החביב עלי מכולם הוא דווקא הורוד מביניהם, ה-Plumrose. צבע ורוד עתיק עמוק מאוד, כזה שחיפשתי כבר הרבה זמן ואני שמחה שמצאתי כל-כך בזול. לידו הגוון Chilled Brandy, שעוד לא כל-כך מסתדר לי, לא נראה לי גוון שאפשר לשים לעבודה, יותר לערב. שלישי הוא ה-Cherry Crave המנצנץ שמאוד אהבתי. האחרון בשורה -Ruby Valentine, גוון אדום שכבר יש לי דומים לו מחברות אחרות, מינוס הריח המשונה. 

לגבי הלקים של ג'ייד - אני לא יכולה להגיד שלא הוזהרתי (ע"י ה'), הם לא הדבר הכי עמיד שיש בשוק. הצבעים מהממים, מנצנצים, עמוקים ומושכים, אבל לא עוברות יותר מ-24 שעות והם מתחילים להתקלף. חבל... אני בדרך-כלל לא נמשכת למוצרי החברה ואין לי הרבה הערכה אליהם, אבל הפעם הפיתוי היה גדול. אני חייבת לציין שלקים שעולים חצי מזה (כמו La Sera שסקרתי בפוסטים קודמים), הפגינו עמידות הרבה יותר גבוהה.

עם זאת, המריחה מאוד קלה, הלק מתייבש במהירות ולא דורש יותר משתי שכבות לאטימות מוחלטת. לדעתי מפתיע במיוחד הוא הגוון Wild Blackberry, שנראה אדום-בורדו באריזה אבל כאשר מורחים אותו הוא מתגלה כסגול חציל עמוק ויפיפה. לשיקולכן...

מימין לשמאל: STAY MATTE של רימל לונדון, מייק-אפ Double Wear של אסתי לאודר וברונזר "נשיקת שמש" של לנקום
למעלה - פלטת קונסילרים של e.l.f

חברים, הכרזה - בפעם הראשונה מאז גיל 18, החלפתי מייק-אפ!!! לא עוד לנקום, מעתה אסתי לאודר היא המקובעות החדשה שלי. בפוסט הטיפים שלי לאיפור המלצתי לכם על המייק-אפ טיינט ויז'יונר של לנקום, ואני לחלוטין חוזרת בי... לאחר שימוש ממושך גיליתי שהמייק-אפ פשוט מתפורר לי על הפנים באזורים השמנוניים ומאוד מגרה את הסבוריה שלי מסביב לאף. בהתחלה האשמתי את הפודרה, אח"כ את המברשת ובסוף הבנתי שזה פשוט המייק-אפ! באותו הרגע שחלפה בי המחשבה שאני חייבת לנסוע היום לסופר-פארם לקנות אחד חדש, גילתה לי ה' שיש מבצע מצוין במשביר לצרכן והמליצה על הדאבל וויר. לא היכרתי את המוצר לפני-כן, אבל ה' אמרה שהוא מאוד פופולרי. אני מאוד מרוצה ממנו, הכיסוי מעולה, הוא מחזיק מצוין לאורך כל היום, מתמודד יפה מאוד עם האזורים השמנוניים ואינו מייבש את היבשים. בעיית הסבוריה נרגעה מאוד וכרגע רק מגרה אותה מזג האוויר היבש. מה שכן, חסרה לי משאבה. האריזה נראית לי ממש פרימיטיבית ולא עדכנית ללא משאבה. 

פלטת הקונסילירים של e.l.f הייתה ירייה באפלה וקנייה די מוצלחת. אני משתמשת בשני הגוונים
וויייי!!! רק 3.99$ לקונסילר -
הסוף לעיגולים שחורים במחיר סביר!
הבהירים 
בפלטה, אחת צהבהב והשני בגוון יותר ורוד. את הצהבהב אני מניחה מתחת לעיניים, רק עם האצבעות כי על המברשת זה פשוט לא נאסף, וזה מאיר את כל הפנים ומסתיר כתמים כחולים באופן מעולה. את הגוון הורוד יותר אני שמה על הפיגמנטציה, שה' טוענת שהיא המצאה של קוסמטיקאיות שמנסות למכור לי שטויות, אבל אני חושבת שהיא פשוט מאוד השתפרה בשנה האחרונה. any way, זה לא המוצר הכי איכותי שיש בשוק, והמרקם שלו מאוד דחוס ולא גמיש, אבל אותי הוא מספק. 
הברונזר של לנקום נקנה בסטרוברי פשוט כי הוא היה במבצע ואחרי שהבנתי למה צריך ברונזר, מאוד 
הרבה זמן חשבתי שזו התוצאה היחידה האפשרית לברונזר
רציתי להתנסות במוצר. הברונזר הזה היה במבצע ואמרתי what the hell, שיהיה. מתברר שברונזרים עדיף לנסות על העור לפני שקונים, וזה לא מוצר שטוב לקנות באינטרנט. הברונזר הזה כתום מאוד ולא מתאים לעור שלי. הוא גם מאוד כתמי ולא איכותי במיוחד. אני אחכה לנסיעה המתוכננת לת"א בשביל לחפש ברונזר מתאים במחיר סביר. 







התוספת האחרונה, והכי יקרה, לאוסף שלי היא הבושם EDP של קלואה. קראתי עליו בבלוג "מתוקתקת" והסתקרנתי. לא היה לי מושג שהוא כל-כך יקר, אבל הריח בהחלט ממכר. ממליצה לקרוא את התיאור של מתוקתקת כי אני לא אצליח לעשות עם הבושם הזה יותר חסד (גם הצילומים שלה יותר שווים משלי, ללא ספק). אני מאוד אוהבת אותו, הוא הפייבוריט החדש שלי, וכבר פעמיים זיהו אותו עלי שזה מאוד מתוק, לדעתי. הריח קליל, מתוק, פרחוני ומאוד מתאים ליומיום. החבל היחיד איתו, מלבד המחיר, הוא שהמשאבה הפסיקה פתאום לתפקד כמו שצריך, ועכשיו הוא משפריץ עלי בזרם דק במקום בספריי. 

אז ככה זה כרגע
במקום ככה (אחת התמונות המגוחכות שיש)



טוב, זהו לכרגע. בקרוב יהיו רכישות חדשות וגם היו כמה מתנות שקיבלתי, אבל לא רציתי להאריך עוד יותר את הפוסט הארוך הזה. אשמח לקבל הערות על המוצרים שהצגתי, לשמוע את ההתנסות שלכם...

אפרופו בעיות בתרגום, הייתי חייבת לצרף קישור לכתבה הקורעת הזאת: http://www.holesinthenet.co.il/holesinthenet-media-story-6778

3 תגובות:

  1. איזה פוסט כיפי ומתוק, עם מלא מוצרים נפלאים. תהני מהם, לבנים יש את השטויות שלהם, ואני לא יכולה לדמיין את חיי בלי השטויות שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) את המגיבה הראשונה שלי, התרגשתי!

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק