יום שישי, 4 ביולי 2014

האהובים של יוני

כבר עבר חלף לו יוני, והנה התחיל הקיץ במלוא זעמו. מתי כבר יבוא נובמבר? אני אדם של חורף, של גשם, של חושך ועננות כבדה, לא בנויה לקיץ הישראלי הזה. איך שעולות הטמפרטורה עולים מפלס העצבים ומפלס האומללות. אני חיה בתוך מזגן. אף פעם לא היה לי גוף לביקני, גם כבר לא יהיה, צריך לחכות לגלגול הבא` אז אני גם לא אדם של בריכה או של ים, מעדיפה בתי קולנוע אפלים על-פני החול, המלח והכלור. עם עור פנים חיוור, מנומש ועם נטייה לפיגמנטציה, אין לי מה לחפש תחת השמש.

תודה לאל, שהיום בשביל לקנות איפור וטיפוח לא צריך לצאת מהבית, וטוב שיש מונדיאל...



נתחיל כרגיל מימין לשמאל:

מרכך ELVIVE של לוריאל:

בשנה האחרונה החלטתי לעלות מדרגה במרככי השיער שלי ולהפסיק לקנות כאלה ב-10 ש"ח. התחלתי עם פנטן, וכמובן שקניתי 2 כי היה מבצע, ועכשיו אני תקועה עם 750 מ"ל של מרכך שאני לא מרוצה ממנו: הוא ייבש לי את השיער ופרע אותו.באלביב של לוריאל נתקלתי בערוץ של ניקול גררו, שם היא המליצה עליו כשמפו שמוסיף נפח לשיער, דבר שמאוד אהוב עליה כלטינית בוערת. בארץ משווקים את הסדרה כמחזקת את השערה וכו', אבל לא מזכירים את עניין הנפח. נוסחה אחרת? לא נראה לי, פשוט אוכלוסיה אחרת. פה בארץ הבחורות אוהבות לגהץ את השיער ולהוציא את החיים ממנו ולכן החלק של הנפח הושמט. עם כל זאת, אני דווקא אוהבת את תוספת הנפח לשיער שלי, נהנית מהברק ומעבודת הריכוך הנפלאה של המרכך.
                                            בנוסף, הריח נהדר. בהחלט מומלץ.

קרם ההגנה Mineral Suncare של AHAVA:

כל יום, למשך 24 שעות, האתר של התותים מציע מבצעים יומיים על 6 מוצרים, ויום אחד נתקלתי במבצע על קרם ההגנה הזה של אהבה. קרם הגנה הוא מוצר חובה אצלי כל השנה, אני לא מוותרת עליו אפילו בימים גשומים. עם עור מנומש ונטייה לפיגמנטציה המוצר הזה הוא פק"ל אצלי. לאחרונה העירה לי הקוסמטיקאית שלי שאני צריכה לעבור מ-SPF30 ל-SPF50. כמובן שהיא התכוונה להציע לי מוצר שהיא משווקת, אבל אני שמחתי לבשר לה שכבר יש לי אחד כזה בדרך.  המינרל סאן-קאר, זהו שמו, אמנם משאיר דוק לבן על הפנים, אבל הוא גם לא שמנוני ונספג במהירות, ולכן לא מפריע להנחת המייק-אפ. כרגע אני רואה אותו במחיר מלא בתותים, אבל אני קניתי אותו בערך ב-40 ש"ח במבצע. 

E.L.F. Cosmetics, Baked Blush, Peachy Cheeky & Pinktastic:




או.קי, הגענו לשלב הפאדיחה של המועדפים. כולי שמחתי לבשר לכם על הסמקים הנפלאים והזולים האלה של E.L.F, למעשה 2 סמקים והיילייטר, כאשר התברר לי לבושתי ששניים מהם - הם למעשה אותו הגוון! כשעשיתי סווטצ'ים חשבתי לעצמי, המממ, זה די דומה, אבל האסימון לא נפל עד שלא הסתכלתי מאחורה על שמות הסמקים ו-אופס! טוב, לפחות מדובר על אופס של רק 3$. 
אז להמלצות - Peachy cheaky הוא סומק אפוי ורדרד-זהוב, ואני אוהבת להוסיף אותו על סומק מאט ורוד או מעליו, בין הלחי לעין התחתונה בשביל ליצור מראה זוהר. אין לשקר, הסומק עולה 3$ ולא נותן תחושה יוקרתית בכלל, אבל אני אוהבת!
ההיילייטר הוא גם מהסדרה האפויה, אבל הוא פחות נוקשה מהסומק, רך וחמאתי מאוד. הוא בגוון זהב-לבן, ואני אוהבת להשתמש בו מתחת לעיניים וגם בתור צללית. הוא מוסיף הרבה זוהר ותורם למראה שמאוד פופולרי כרגע, המראה הלח (בניגוד למזיע).
את המוצרים של E.L.F מומלץ לרכוש באייהארב, שם דמי המשלוח הם רק 4$. 

BOURJOIS, Rouge Edition Velvet, Pink Pong 06:

סווטצ'יה - הפינק פונג לא הצטלם טוב,
הגוון שלו דומה יותר לזה שבתמונה למעלה, ורוד זרחני ועליז.
גם הפיצ'י צ'יקי קצת יותר ורוד מאשר אפרסקי.

הגלוס הזה של בורג'ווה נמצא עכשיו בכל מקום! קניתי אותו בתחילת החודש ומאז אני לא מפסיקה לפגוש אותו בבלוגים ובסרטונים ביוטיוב, ואין להתפלא - זה מוצר מוצלח ביותר.
למעשה, גלוס זו לא בדיוק המילה המתאימה לו, הוא יותר עונה לקטגוריה שפורחת כבר שנתיים בעולם הטיפוח - ליפסטיק נוזלי. מדובר במוצר שנראה כמו גלוס ונמרח כמוהו, אבל הוא הרבה יותר פיגמנטי ואטום ואינו דביק. 
המגמה הזו התחילה, למיטב ידיעתי, ברוז' פור קוטור של YSL, מוצר שאינספור חברות הוציאו לו חיקויים מאז 2013 ורובם לא הגיעו לארץ. מייבלין, לוריאל, רימל ולאחרונה גם רבלון, אם למנות רק כמה, הוציאו קולקציות של ליפסטיק נוזלי בגימורים מבריקים או סאטניים. בורזו'אה הוציאו את שלהם בגימור מאט לחלוטין ובגוונים עליזים ולרוב לא שגרתיים, שמשלימים את סדרת השפתונים שהוציאו לאחרונה (שמזכירים דווקא גלוס בגימור שלהם), ה-Shine Edition.
הדבר היחיד שאני יכולה לומר בגנות המוצר הזה הוא הריח - ריח מתכתי, תעשייתי ולא נעים. לא ריח של איפור בכלל. מה שכן, הוא נעלם אחרי שהמוצר מתקבע על השפתיים.

תחליב רחצה עם שמן מרוקאי של "פינוק":

בתחליב הרחצה עם שמן מרוקאי של "פינוק" נתקלתי במרכולית. אחת הלקוחות רכשה אותו, וכשהיא לא הסתכלה הגנבתי הסנפה וידעתי שזה אבוד. הוא נמכר במרכולית במבצע של 2 ב-20 ש"ח, אז אני מאמינה שכך תמצאו אותו גם ברשתות. הריח שלו עדין מאוד, מזכיר קצת את ה-Silk Glow של דאב. גם מבחינת התחושה על העור הוא מזכיר את דאב, ובדומה לו לא מייבש את העור. בתמונה שמצאתי בגוגל כתוב על האריזות "מהדורה מוגבלת", אבל על זה שברשותי לא, אז אני מקווה שזו הפכה לתוספת קבועה בקולקצייה של פינוק.
עם זאת, השמן המרוקאי מופיע ברשימת המרכיבים במקום העשירי מתוך 19 ולכן יש לשער שתרומתו למוצר לא כזו גדולה. בנוסף, למי שמקפיד בדברים כאלה, גם אין סימן של "לא נוסה על בע"ח". לשיקולכם.

ועכשיו לפינת התרבות - והפעם, המונדיאל!
אני לא חובבת כדורגל, ותסלחו לי על הסנוביות - במיוחד לא ישראלי, אבל במונדיאל התאהבתי ב-1998, עת שיחקו בו דיוויד בקהאם ומייקל אואן לראשונה ואני הייתי רק בת 16. אהדתי את נבחרת אנגליה, אבל המשכתי לצפות גם אחרי שהיא עפה, כצפוי, בשמינית הגמר. משהו במאבק הזה בין נבחרות לאומיות פשוט עושה לי את זה. לא לדבר על משחקי כדורגל שבהם אשכרה נעשים מהלכים מתוכננים ומתוזמרים, והשחקנים בכושר המעולה בעולם מורידים מדי פעם את החולצה. 
השנה יוצא לי פחות ליהנות מהמשחקים, מה גם שעם הפרשנות של כמה מנבחרינו ברשות השידור אפשר פשוט למות מרמת הטמטום; כמדומני רגע השיא נרשם במשחק האחרון של ארגנטינה-שוויץ, בו הרהר יורם ארבל מה אומר מאסי לחבריו ב"ארגנטינית". 

אבל בואו נשים את כל זה בצד ונתמקד במה שבאמת חשוב - להלן מצעד החתיכים שלי למונדיאל 2014:

קולומביה צלחה את שמינית הגמר ומחכה לה משחק נגד ברזיל ברבע הגמר.
במקום השלישי מבחינתי, השחקן עם השם הבעייתי פוליטית - חאמס רודריגז  (23) הקולמביאני.
למרות מוצאו הלטיני הלוהט חאמס הוא מלך הקול. רק שימו אותו במצב לחץ במגרש ותראו את הדשא קופא תחתיו. בחור שאפשר להישען עליו בלילות הקיץ החמים ולחסוך במזגן.

צרפת העפילה לרבע הגמר, נכון להיום, ומחכה לה משחק נגד גרמניה

הנבחרת הצרפתית התברכה בבחורים בעלי תווי פנים עדינים, שממש רואים את הצרפתית יוצאת להם מעצמות הלחיים. המובחר שביניהם לטעמי הוא אוליבייה ז'ירו, חלוצה בן ה-27 של ארסנל. מצד אחד נראה אריסטוקרט, מצד שני מקועקע למשעי, ואיזה חיוך!



ברזיל, נכון להיום, העפילה לשלב רבע הגמר ומחכה לה משחק נגד קולומביה
ובמקום הראשון, בחירה לא ברורה מאליה - ניימאר דה סילבה סנטוס ז'וניור (22), חלוץ נבחרת ברזיל במונדיאל, וחלוצה של ברצלונה באזרחי. הילד פשוט נראה bad boy, כזה עם לב זהב שבא לך לאלף, אבל גם לריב איתו בטריקת דלתות רק כדי להתפייס אח"כ. חפשו אותו בגוגל עם הילד שלו, יש קטגוריה שלמה בגוגל תמונות רק לזה. ררררר....





את הציון לשבח מקבלת נבחרת איטליה, שנותר לנו רק להתאבל על-כך שהיא והחולצות הצמודות שלה לא הצליחו להעפיל מעל לשלב הבתים... יהי זכר שרירי החזה שלה ברוך.



מאחלת לכולכם חום קל והרבה מזגן! נתראה במועדפים של יולי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה