יום שבת, 12 ביולי 2014

סרטון 2 - סיור באוסף האיפור שלי


אני ממש מתרגשת לחלוק אתכם את הסרטון הזה, שהושקעו בו הרבה שעות עריכה. העמדתי לעצמי יעד של סרטון בפחות מ-30 דק' ועמדתי בו בגבורה. קחו בחשבון שכלי העריכה שלי כולם מארגז הכלים של האופיס ותבינו את גודל ההישג.

אז הנה, אתם מוזמנים לסיור באוסף האיפור שלי:




קישורים:

ספוג Miracle Complexion של Real Techniqe

סרטון השוואה מהערוץ של Vintageortacky :



מוצרי Real Techniqe ב-iHerb - השתמשו בקוד קופון BRF205  לקבלת הנחה בקנייה הראשונה שלכם (וגם אני אקבל קצת הנחה בזכות זה).

אתר Bela הישראלי - שירות מצוין. במאי היה להם חודש משלוחים חינם והבטיחו לי שבקרוב הם יוסיפו גם משלוחים בדואר. אתר מומלץ!

קישורים למוצרים של e.l.f - מומלץ לרכוש באייהרב על פני ביוטיג'וינט , אם אתם קונים רק את המוצרים שלהם, כי דמי המשלוח נמוכים יותר. עם זאת, בביוטיג'וינט יש מבחר הרבה יותר גדול של מותגי איפור במחירי ארה"ב.

אתר Sleek Make-up - הסמקים שרכשתי נקראים BLUSH BY 3 IN CALIFORN.I.A חכו למבצעים.

מיכלי פלסטיק ואקריליק מ-ebay 

פוסט אדום, אדום, אדום

אתר Costel Scents בו קניתי את הפלטה Revealed

האתר של BH Cosmetics, למרות שאני רכשתי את הפלטה של הם בביוטיג'וינט כי המשלוח היה יותר זול.

טיפ המסקרה מהערוץ של gossmakeupartist:



עריכת הסרטון הזה עשתה לי חשק רציני לערוך את סרטון הסיור במטבחון שלי שהעליתי עוד בחורף. זו לא תהיה משימה פשוטה, אבל אני חייבת לעשות את זה. למי יש כוח לראות סרטון של 40 דק'?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה