יום רביעי, 30 באפריל 2014

האהובים של אפריל

פינה חדשה בבלוג - מועדפי החודש! בכל חודש אכתוב על המוצרים האהובים עלי, שהשתמשתי בהם לראשונה או הרבה החודש. 


מימין לשמאל: ג'ל לשיער silk&cotton של אינדולה; בושם PURE DKNY;
לק Lasting Color של פופה גוון 800; פלטת סמקים CALIFORN.I.A של Sleek MakeUp;
מייק-אפ True Match של לוריאל גוון ROSE IVORY.

חודש אפריל השנה היה לי מר-מתוק. בעבודה שלפו אותי מהמשרד של הפרויקטים האהוב עלי והנחיתו אותי במשרד של השיווק (בעהההה!!!); חגגתי את פסח בשמחה עם המשפחה; ויצאתי לבלות בעיר הגדולה.


אני עדיין עושה את העבודה של הפרויקטים, אבל נמצאת כעת בפיקוח צפוף של השיווק אחרי שכבר פרסתי כנפיים והגדלתי ראש והייתי עצמאית. פתאום אני שוב תחת עינו הפקוחה של המנהל (לפני-כן הייתי מעבר לקיר) ושל המזכירות שעובדות איתו, ובוא נגיד, שכל אחת מהן היא... "טיפוס". אני רחוקה מהפרויקטורים החמודים שכל-כך עזרו לי לתרגל את כישורי החברתיים והיו לי כמו אחים גדולים. הם אפילו עזרו לי, ללא ידיעתם, לפתור כמה קשיים שהיו לי עם אח שלי רק מעצם האינטראקציה איתם. עכשיו אנחנו בעיקר מתקשרים בטלפון ואני שומעת אותם מתבדחים מעבר לקיר :(

עם זאת, זה גם היה חודש של חגים שנתן לי קצת שקט מהעבודה ואפשר לי להתרכז בעבודת התרגום האהובה עלי, במשפחה ובעצמי, וגולת הכותרת - לראשונה מזה כ-7 שנים יצאתי לנופש! אחות2 ואני יצאנו לבלות בעיר שלא ישנה, תל-אביב. לקיבוץ שלנו יש דירה קטנטונת לא רחוק מגן-העיר, וזה אחד הדברים המגניבים ביותר שיש. אפשר להשכיר אותה ללילה או כמה, ואין כמו לצאת לשופינג מטורף עם אפשרות לחזור לנוח בצהריים, להתקלח ולצאת שוב. נסענו ללילה אחד, "הזדנגפנו" וחרשנו את עזריאלי עד שלא יכולנו יותר לעמוד. ראינו גם סרט בקולנוע לב (ועליו בהמשך), ביקרנו במתחם שרונה החדש ליד עזריאלי וטעמנו לראשונה סינבון (לא הסבון, רשת המאפים מארה"ב). עם כל זאת, שמחנו לחזור לקיבוץ ולהישאר עם טעם של עוד. כמו שעבור יושבי העיר הצפון זה מקום שבאים אליו לצימר וחוזרים הביתה, כך ת"א בשבילנו - מקום לבלות בו ולחזור לפסטורליה שלה אנחנו קוראים בית. בהחלט נחזור על זה שנה הבאה.

אז זה הסיכום של החודש, עכשיו לרשימת המאהבים:


סתם תמונה מגוגל
ג'ל לשיער silk&cotton של אינדולה
כבר לא מעט שנים שאני רוצה לקנות ג'ל לשיער להשגת המראה של הקוקו החלק, ללא השוונצים וללא צורך בפן, וכל פעם אני נותנת לאחות1 לשכנע אותי לקנות ווקס דביק במקום. לא עוד. עזרתי אומץ, נכנסתי לסופר-פארם ומצאתי את הג'ל הזה של אינדולה, בכמות מספקת לניסויים ועם שם של מותג מוכר שאפשר לשמוח עליו. את הג'ל שמים על שיער לח ומעצבים. אינדולה מבטיחים שהוא גם מטפח את השיער, מועשר בתמציות חוחבה ושמן עץ התה. אני יכולה להעיד שהוא לא ייבש לי את השיער, מחזיק את הקצוות הסוררות במקום ולא גורם לי נזק. יותר מזה, אין לי ציפיות.





בושם PURE DKNY
לאחר שנכשלו ניסיונותי לרכוש כרטיסים לקומיקון 2014, יצאתי לסיבוב ניחומים מסוכן במיוחד בסופר-פארם עם ה'. אחד מהמנחמים היה הבושם הזה, קניה אימפולסיבית לחלוטין שהצדיקה את עצמה. עד היום לא היה ניחוח אחד של DKNY שאהבתי, התפוחים שלה חזקים ומתוקים לי מדי. הבושם הזה, "ניחוח חושני השואף לחבר בן בני אדם וטבע" כדברי החברה, הוא קליל מאוד, נעים ומתאים לשימוש יומיומי. לטענת החברה ההשראה שלהם הייתה של טיפת וניל במים. הוא גם טבעוני, למי שהדברים האלה חשובים לה.
עוד על הניחוח: "נפתח בוניל אוגנדי,עלי כותרת מלאים אגלי-טל, לוטוס וורד בולגרי. הלב חושף תווים של פרחים אקזוטים כולל יסמין, פריסיה וסחלב. התווים נסגרים בתערובת טהורה של ענבר לבן,עץ אלגום ווניל רווי מים.ארוז בבקבוק 100%ממוחזר." אני קניתי 50 מ"ל ב-150 ש"ח בסופר פארם, מצאתי אותו יותר זול (לפני דמי משלוח, שלא הצלחתי למצוא את עלותם) באתר הזה.


לק Lasting Color של פופה גוון 800
התמונה לקוחה מהאתר הרשמי של פופה
יש לי רומן חזק עם זהב בשנתיים האחרונות. עברתי את שלב הכסף בחיי ואני עמוק במתכת האצילה הזו. אני כל הזמן מחפשת את הלק הזהוב המושלם, ומצאתי אותו במקריות נפלאה בסופר-פארם ב-15 ש"ח (בינינו, זה פחות או יותר הסכום המקסימלי שאני מוכנה להוציא על לק). בערוץ היוטיוב itsjudytime ראיתי את ג'ודי הרבה פעמים מאז חג-המולד עם לק זהוב-ורדרד ואותו מצאתי בגוון הזה של פופה. כבונוס, גם יש לו עמידות יוצאת דופן.





פלטת סמקים CALIFORN.I.A של Sleek MakeUp
את Sleek הכרתי דרך ה'. חשבתי שאני קונה פלטה של סמקים באבקה דחוסה וכשהחבילה הגיעה התברר לשמחתי שהם בקרם. מעולם לא התנסיתי לפני-כן בסומק במרקם קרם, ומאוד נהניתי לגלות את האיכות של החברה. הסמקים פיגמנטיים, מחליקים על העור, קלילים וקל טשטש אותם או להכהות. הגוון האמצעי (The Surf) הוא יותר שימר מאשר סומק, ואני אוהבת לשים אותו על אחד מהגוונים הקיצוניים (Newport Peach או OC) ואז לטשטש. הפלטה עולה כרגע 14.99$ באתר של Sleek.



מייק-אפ True Match של לוריאל גוון ROSE IVORY
מאז שגיליתי את ערוץ היוטיוב של ניקול גררו, אני לא מפסיקה לשמוע על המייק-אפ הזה. היא נשבעת שהוא האחד והיחיד שלה, גם כשהיא משתמשת באחרים (נראה שלאמריקאיות יש נטייה לרכוש יותר מייק-אפ משהן אי-פעם יצליחו לסיים). עם עליית הטמפרטורות החלטתי שאני צריכה מייק-אפ קליל יותר ופחות עבה מה-Double Wear של אסתי לאודר, ונתתי ל-True Match a chance. אני בהחלט מבינה את הנאמנות העזה של הלטינית הלוהטת הזו למותג. המייק-אפ נוזלי מאוד (זהירות!), קליל, מאפשר כיסוי בינוני עד מלא והוא בלתי מורגש בעור. בארה"ב מוכרים אותו עם פקק ולמזלנו בארץ מוכרים עם משאבה.
הגוון שבחרתי נראה חיוור מאוד כשאני רק מניחה אותו, ואז אחרי כמה דקות הוא מתייצב ונראה טבעי. לא יודעת איך הקסם הזה עובד. לא הייתי מתנגדת, עם זאת, לגוון אחד למעלה, אבל לא היה בסופר-פארם. פעם הבאה ממילא ארכוש אותו באינטרנט ואז אחפש לי את הגוון Natural Ivory. אתן יכולות להיכנס לאתר של לוריאל ולחפש לכן את הגוון המושלם בשבילכן באפליקציה המתוקה שיש להם שם. מבחר הגוונים הוא אדיר, אם כי לארץ לא מייבאים את כולם.

Easy Everyday Makeup, Nicole Guerriero


המלצה על סרט: The Lego Movie
על הסרט הזה שמעתי המלצה חמה מערוץ היוטיוב (כן, עוד אחד) של גרייס רנדולף Beyond The Trailer. לטענתה הוא לא לילדים בכלל ואני ואחות2 מסכימות איתה לגמרי. הסרט לחלוטין מיועד למבוגרים, מלא בבדיחות וירידות על התרבות האמריקאית, על סרטים כמו המטריקס וכל סרטי "הגיבור בעל כורחו", על קפיטליזם אכזרי וצייתנות עיוורת. בסוף יש אפילו טוויסט מפתיע. לצערי נראה שלארץ לא ייבאו את גרסת ה-3D באנגלית, בה הוא נועד להראות, אבל אנחנו נהנינו והתפוצצנו מצחוק גם בגרסת ה-2D. האולם הקטן בדיזינגוף סנטר היה מלא מפה לפה באנשים צעירים. עם דיבוב של מורגן פרימן, ויל ארנט, ויל פארל, אליזבת' בנקס ועוד, והרבה נוסטלגיה לקוביות הלגו שהיו חלק מהילדות של כולנו, הסרט הזה הוא קאלט. כמאמר הסרט: Everything is Awesome!!! רוצו, אל תלכו, לראות.

 

Behind the Bricks


Official Main Trailer



זהו להחודש, נתראה בפינה הזו שוב בחודש הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה