יום ראשון, 19 בינואר 2014

סיור במטבחון - סרטון הוידיאו הראשון שלי!

הפתעה! הכנתי סרטון וידיאו! הסרטון הראשון בחיי. אפילו עשיתי טיפונת עבודת עריכה ואין גאה ממני. אני מזמינה אותכם לסייר איתי במטבח הביתי, לראות איפה כל הקסם מתרחש. 

הייתי בטוחה שאני מצלמת רק איזה 20-25 דק', ואחרי שערכתי וסיימתי התברר שפטפטתי עצמי לדעת ל"קצת" יותר מזה. זו הייתה גם הפעם הראשונה שלי שהעליתי סרטון ליוטיוב, ועשיתי את זה מכיוון שהסרטון ארוך מדי להעלאה לאתר הזה. יש לי עוד בהחלט לאן להשתפר, וללמוד לקצר, לפני שאני מתחילה לעבוד על הסרטון הבא. אז יאללה, תלחצו PLAY ותכירו עוד חלק בי:






מסקנות מהחוויה הזו:

1. לשפר את יכולות העריכה שלי. אין סיבה שעם התוכנה לעריכה של אופיס אני לא אהיה ספצית בזה כמו שאני בוורד ובפויר-פוינט. זה לא יהיה עוד אקסל! בי נשבעתי!

2. ממש נהניתי לדבר ככה בצורה ישירה, אז לעשות עוד כאלה. 

3. להטעין את הסוללה של המצלמה לפני שאני מתחילה. 

4. לנצל את הבמה הזו ולהסביר לכם למה אני משתמשת בכינויים כמו אחיין 1, או אחות 2 - יש לי קטע בעייתי עם שמות, מאוד קשה לי לזכור אותם ולכן למדתי להסתדר בחיים ללא שמות ואני לא רוצה להעמיס אותם על אחרים. בעזרת הקיצורים האלה אני גם מבהירה לכם ישר מה הקשר המשפחתי (ולא צריכה לכתוב, למשל, משה ובסוגריים (גיסי שנשוי לאחותי הגדולה)) וגם שומרת על אנונימיות של בני המשפחה שלא בחרו להיחשף.

5. ליוטיוב יש פיצ'רים מדהימים לשיפור סרטונים - היד היציבה של המצלמה היא למעשה שלהם, אהבתי.

קישורים לפוסטים שהזכרתי בסרטון:

פרויקט שולחן כתיבה: קישור ל"פעם שנייה"

עוגות יום הולדת: טרקטורים, קאפקייקס

עוגה קרמלית משגעת

עוגות יום הולדת: רקדנית בלט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה