יום ראשון, 22 ביוני 2014

האהובים של מאי

לפרסם את מועדפי מאי כשכבר צריך עוד רגע לפרסם את מועדפי יוני זה לא מקצועי ומביש, אבל זה מה שקורה כשאת עובדת משרה מלאה ומטפחת עוד 4 משרות מהצד - something gut to give, ולצערי זה הפוסט הזה. כבר למעלה מחודש שאני חושבת על הפוסט הזה, מתכננת מה להכניס פנימה ומה לכתוב לכם, ואני שמחה שלא ויתרתי. אפילו שמרתי לכם המלצה מפתיעה לסוף...



נתחיל מימין לשמאל:



קרם ידיים La Source של קרבטרי&אוולין:


קרם הידיים הזה הגיע אלי מאחות 2, שמקבלת את מוצרי החברה האיכותית והיוקרתית הזו כל פעם שהחותנת שלה מגיעה לביקור מארה"ב. משום מה הוחלט שזו המתנה שהיא הכי תשמח לקבל, כנראה בגלל שהיא מסתירה היטב מאחורי נימוסים פולניים את העובדה שהיא מעדיפה קרמים ללא ריח ובכלל לא משתמשת בקרם ידיים. אז לשמחתי הרבה היא מעבירה את זה אלי. אני הכי אוהבת את ריח הלוונדר של החברה, פשוט ממכר, אם כי לגמרי התאהבתי גם בניחוח המיוחד הזה. לדעתי, זה מה שללין שאפו אליו, ונכשלו, כשיצרו את ocean שלהם.


בארץ סופר פארם ייבאו לרגע את מוצרי קרבטרי&אוולין והפסיקו מחוסר עניין לציבור (קחו בחשבון שקרם ידיים שלהם עולה כ-80 ש"ח, אז עדיף לקבל אותו במתנה), אבל הם זמינים בסטרוברי.

גוונים 160 ו-143 של La Sera:


פתאום כשערכתי את התמונה הזו הבנתי כמה זמן עבר מאז שצילמתי אותה - אני לובשת קרדיגן! אבל תאמינו לי, זה כנראה היה ערב מאי קריר יותר מהרגיל, כי לא שמתי את הצבע הזה לפני-כן. מדובר בסגול פוקסיה עמוק ומהמם שפשוט היפנט אותי החודש והצילום הזה לא מייצג אותו נאמנה. 

הגוון השני של החודש, ואני מתנצלת שאין לי הדגמה, הוא ורוד כהה ובוהק, אולי אפשר לתאר אותו כוורוד זרחני כהה. הגוון הזה בהחלט ליווה אותי אל-תוך יוני, שהוא חודש שנצבע אצלי בוורוד אחרי האדומים של החורף. 

שני הלקים נמרחו בקלות, כמעט ולא היו צריכים שכבה שנייה והיו עמידים מאוד - כמה ימים עד להופעת קילופים, ואתם כבר יודעים - רק 9.90 במרכולית! 

סדרת השפתונים Shine Edition של בורז'ואה, גוונים 20, 22 ו-23: 

אלוהים השפתונים האלה! כל-כך טובים שזה פשע. הם נמרחים בקלות, מלחחים (כן, זו מילה), משאירים הכתמה יפיפה על השפתיים (בעיקר גוון 22) והגוונים שלהם מקוריים ומושלמים לקיץ. קניתי אחד, ואז עוד אחד, וכמובן - עוד אחד אחרון לקינוח. הרכישות התבצעו באתר הדראגסטור הישראלי Bela שערך מבצע של משלוחים חינם במאי. אני חייבת לתת להם כאן shout out קטן כי השירות שלהם היה פשוט מצוין, ולמרות שהמחירים שלהם לא שונים בהרבה מאלה של הסופר-פארם (אחרי ה"מבצעים" שלהם), אני מעדיפה אותם על-פני התחמנות של הס.פ. 

פריימר לשפתיים של M.A.C: 


על המוצר הזה שמעתי בערוץ היוטיוב של gossmakeupartist, ומכיוון שאחרי שעברתי את גיל 30 גם אני סימנתי וי על הקמטוטים הקטנים מסביב לשפתיים שהשפתון, ובמיוחד הגלוס, אוהבים לגלוש לתוכם, הבנתי שזה מוצר חובה. הפריימר הזה מבטיח - וכיאה למאק - מקיים! מורחים אותו על השפתיים, נותנים לו טיפה להתייבש ועליו מניחים את השפתון או הגלוס ו-וואלה - הקמטוטים נשארים סמויים מהעין והשפתון נשאר ונשאר ונשאר. כרגע 90 ש"ח באתר של מאק, אני קניתי אותו בחנות בעזריאלי. אם למישהו יש המלצה על פריימר שעושה את אותה עבודה בפחות מחיר - תבוא עליו הברכה.






קרם לעיניים וסרום לפנים של SeboCalm: 


השניים האלה היו אמורים להיכנס לרשימה של אפריל, אבל היא הייתה מלאה מדי. על הקרם לעיניים התלבטתי כמה פעמים לפני שרכשתי, בעיקר בגלל המחיר (כ-80 ש"ח, נדמה לי), אבל לא הייתה לי ברירה אלא לרכוש אותו, בגלל סבוריה מעיקה שלא הייתה מוכנה להיפתר ע"י אף מוצר אחר. אני לא יכולה להתלונן, המוצר מצוין, הכמות בצנצנת בהחלט נאה (30 מ"ל) והבעיה - נפתרה. אני יודעת שיש מי שמסתייגת מצנצנות, אבל לי אישית אין בעיה עם זה. החומר מאוד סמיך ולדעתי פשוט לא אפשרי לשווק אותו בשפופרת. 
הסרום של Sebo, מה להגיד? הריח, אוי הריח! אחד הפרחים האהובים עלי הוא הפרזיה, וזה הריח, בדיוק. רק בשביל זה אני שמה אותו כל יום. מעולם לא השתמשתי בסרום לפני-כן, אבל העור שלי הודה לי על הרכישה הזו ונראה בריא וזוהר יותר. בהחלט הרגשתי את השינוי. אני אוהבת למרוח אותו בבוקר לפני הקרם הגנה, כי הוא עוזר לו להיספג הרבה יותר טוב. 


המממ...פרזיות...
ועכשיו להפתעה - סדרת ספרי הקומיקס של "באפי קוטלת הערפדים" היא בהחלט ממומלצי מאי, בעיקר בגלל שהרבה מזמני החודש הוקדש לה. הסיפור שלי עם הסדרה הוא ארוך ורב תהפוכות, היו לא מעט שנים שנמנעה ממני הגישה לסדרה הזו, טרום עידן האינטרנט, ולמעשה עד 2004, עת שהיתי באנגליה, לא ראיתי את ארבע העונות האחרונות ולא הייתי חלק מהתופעה התרבותית הזו. 
ספרי הקומיקס של הסדרה הם למעשה המשך שלה, עונות 8 ו-9 שלא צולמו או יצולמו לטלוויזיה. כבר הרבה שנים שאני יודעת על קיומם, ונמנעת מלבצע את ההשקעה הנדרשת (אם כי יש לי את כל הסדרה בדי.וי.די, כמו גם את אנג'ל ופיירפליי שהן גם סדרות מבית היוצר של ג'וס ווידן). לבסוף, בעקבות הביקור הראשון שלי ביריד "עולמות", בו רכשתי לראשונה בחיי כמה ספרי קומיקס במחיר מופקע, נכנסתי לאי.ביי ומצאתי את שחיפשה נפשי. בחודש מאי רכשתי את העונה השמינית, שמורכבת מ-40 חוברות, וביוני את עונה 9, בכריכה של 5 כרכים המאגדים את כל החוברות.


המשלוח מארה"ב לא היה זול, אבל הצלחתי לשמור את מחיר הרכישה מתחת ל-75$, כך שהתחמקתי מתשלום המכס. ההנאה הייתה שווה למחיר - אדירה! אם מישהו מכם מעוניין, דרך אגב, פנו אלי, כי חבל לי שהאוצר הזה יישב רק אצלי בבית ועוד אוהדים של הסדרה לא יזכו ליהנות ממנו גם. 



אלה שלושת השערים שהכי אהבתי מבין ה-40: עקיצה לכיוון 'דמדומים' (ברור שאני team Spike, team Angel is for pussies); שער נוסף בסגנון אמן הפופ-ארט רוי ליכטנשטיין (שחושף את הרומן בין זאנדר לדון, אחותה של באפי); ושער שהצליח לבלבל אפילו אותי - הרמוני הערפדית על גבי שער מגזין נשים שכולו מוקדש לערפדה האופנתית: עקיצה/קריצה על תרבות הריאליטי וחיבוק הדוב שהמיינסטרים נותן לטראש ולהתנהגות אנושית פסולה. 

אז זהו לחודש מאי, בו הסתגלתי טוב יותר למקומי החדש בעבודה ולמדתי לראות גם את היתרונות בו: ניצול יותר טוב של הכישורים שלי, קרבה שהיא לאו דווקא שלילית, ונראה שמעוררת קנאה בקולגות שלי, למנהל שמעריך אותי. חודש שבו רכשתי לא מעט שכיות חמדה והתפרנסתי, טפו, טפו, טפו, לא רע בכלל. יאללה יוני, here I come או am לייתר דיוק...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה